Skip to content Skip to footer

Чому Google My Business важливий для вашого бізнесу?

Завдяки сучасним технологіям просувати свій продукт чи послугу стало швидше та простіше. За даними Search Engine Watch, 50% людей, які використовують мобільні телефони для локального пошуку, зрештою відвідують магазин. Враховуючи, що в даний час майже всі використовують смартфони, чи можете ви уявити собі потенційні продажі, які ви можете отримати тільки за допомогою органічного пошуку та Google My Business?

Створення, перевірка та правильна оптимізація вашого облікового запису Google My Business – це безцінна можливість, тому ви повинні використовувати цю функцію повною мірою.

Що ще може дати вам GMB? Ось деякі переваги Google My Business.

1. GMB дозволяє вам з’являтися на картах та у пошуковій видачі

Зверніть увагу на добре помітну карту та список назв компаній, які з’являються прямо вгорі сторінки щоразу, коли ви шукаєте місця в Google? Це називається Google Local Pack, і є дві причини, з яких вам слід звернути увагу.

2. Це дуже помітно

Google Local Pack займає величезне місце на першій сторінці результатів пошуку Google, і це перше, що побачить будь-який користувач Google після введення запиту. Це дозволяє користувачам одразу побачити необхідну їм інформацію.

Google Local Pack — це сторінка результатів пошукової системи (SERP), на якій відображаються місця, пов’язані з вашим пошуком. Він також включає безліч іншої важливої ​​інформації, до якої будь-який потенційний покупець може захотіти отримати доступ – де він знаходиться на карті, контактний номер компанії на випадок, якщо у потенційних клієнтів виникнуть додаткові питання або вони хочуть зробити швидке бронювання, години роботи магазину і навіть зірковість закладу. Це зручна функція як для бізнесу, так і клієнтів.

За словами Moz, GMB є найважливішим визначальним фактором у рейтингу місцевих пакетів Google. Отже, якщо ви прагнете встановити зв’язок зі своєю цільовою аудиторією – в даному випадку з людьми, які знаходяться в межах вашої зони обслуговування – може допомогти перевірка, оновлення та оптимізація вашої онлайнової інформації через Google My Business.

3. GMB дозволяє людям залишати відгуки про ваш бізнес

Ніколи не можна недооцінювати силу відгуків клієнтів, особливо коли йдеться про пошукові рейтинги. Інше дослідження, проведене Moz, показує, що вважається, що онлайн-огляди становлять 10% того, як пошукові системи ранжують результати.

Таким чином, якщо ви хочете, щоб ваш бізнес був видно у результатах пошуку, обов’язково використовуйте GMB, щоб ваші клієнти могли легко залишати позитивні відгуки про ваш бізнес. Ось інші причини, через які вам потрібні люди, щоб залишати відгуки.

Відгуки покращують локальне SEO

Багато хто покладається на відгуки при ухваленні рішення про свої покупки. Насправді онлайн-відгуки можуть вплинути на 93% клієнтів. Інакше кажучи, багато.

Це тому, що ці маленькі блоки тексту свідчать про реальних споживачів, яким компанія не платила за просування свого продукту чи послуги. Таким чином, люди відчувають, що їм більше довіряють, і тому багато хто вірить у те, що вони говорять.

Дедалі більше людей перевіряють відгуки клієнтів, перш ніж обрати місцевий бізнес. Оскільки люди люблять читати відгуки, пошукові системи використовують їх для ранжування результатів пошуку. Якщо ви зможете правильно використовувати цю функцію GMB, вона може мати великий вплив на ваш бізнес.

Відгуки збільшують продажі

Позитивні відгуки мають значення. Вони не тільки покращують ваш рейтинг у пошукових системах, але й служать безкоштовною та надійною рекламою ваших продуктів чи послуг. Наприклад, клієнти з більшою впевненістю пробують продукт із великою кількістю позитивних відгуків, ніж продукт із великою кількістю критичних зауважень.

Люди довіряють онлайн оглядам так само, як і особистим рекомендаціям. Чим більше позитивних відгуків клієнтів ви отримаєте, тим більше шансів залучити потенційних клієнтів і збільшити продажі. Дослідження підтверджують це: існує позитивна кореляція між відгуками та продажами.

Важливо отримати позитивні відгуки, але пам’ятайте, що навіть найкращі компанії одержують негативні відгуки. Якщо це станеться з вами, звертайтеся з ними у професійному питанні. Не приймайте цю критику на свій рахунок. Натомість використовуйте їх для покращення вашого продукту або послуги. Негативні відгуки під час правильного використання можуть надати корисну інформацію, яка допоможе вашому бізнесу розвиватися.

Відгуки показують, що клієнти думають про ваш бізнес

Огляди дають власникам бізнесу уявлення, як клієнти бачать ваш бренд. Вони дозволяють вам побачити, як споживачі сприймають ваші продукти або послуги, які стратегії ви повинні зберегти, що ви повинні змінити або в яких галузях ви повинні покращити.

Хороші вони чи погані, відгуки можуть допомогти вам зрозуміти, що думають ваші клієнти. Розгляньте їх логічно та прийміть до уваги.

4. GMB надає інформацію

GMB – це джерело цінності для вашого рейтингу Google. Це не тільки просуває ваш продукт чи послугу, а й допомагає зрозуміти ринок. Google постійно доводить, що всім править він.

Як це можливо?

У Google My Business є потужні функції, які надають інформацію по важливих областях, щоб допомогти вам у розробці стратегій та прийнятті рішень. Цей інструмент дозволяє отримати доступ до статистики та аналітичних даних, які можуть допомогти визначити, звідки приходить ваша аудиторія.

Перегляди

GMB може показати вам кількість переглядів вашого бізнес-профілю, фотографій та повідомлень. Це особливо важливо для перевірки ефективності ваших кампаній — чи вони працюють добре і привертають увагу, яку ви хочете, чи нічого не роблять для вашого бізнесу.

Пошукові запити

GMB надає звіт, в якому ви можете дізнатися та зрозуміти, як споживачі знаходять ваш бізнес. Він показує, як люди шукають, зокрема, які ключові слова вони вводять, щоб знайти ваше оголошення.

Знання того, які ключові слова стосуються вашої присутності в Інтернеті, може допомогти вам значно збільшити трафік. Наприклад, ви можете домінувати в релевантних ключових словах із довгим хвостом, щоб серйозно збільшити кількість кліків на свої веб-сторінки. GMB може надати цю інформацію.

Аудиторія

У GMB є розділ, де ви можете знайти зведення профілю людей, які слідкують за вами. Ви зможете перевірити вікові групи, стать та навіть країни, з яких вони прибули. Все це корисно під час створення кампанії.

Кліки за посиланням на сайт

Чи знаєте ви, що Google My Business також може показати кількість кліків за посиланням на ваш сайт.

Кількісна оцінка інформації та знання цих статистичних даних може допомогти вам розробити надійні стратегії. Якщо ви хочете покращити взаємодію з аудиторією, відвідуваність веб-сайту та збільшити продажі компанії, вам слід витратити деякий час на вивчення цифр.

5. Це безкоштовно та просто у використанні

Яким би корисним не був продукт, його потенціал не буде максимально розкритий, якщо він занадто дорогий, непрактичний та складний у використанні. На щастя, це не стосується Google My Business.

Цей ефективний інструмент є безкоштовним і простим у використанні, тому навіть будь-який бізнес може використовувати його для просування свого бізнесу або послуг. Створити та підтвердити свій профіль можна за кілька годин. Насправді є інструменти, які можуть миттєво перевірити вас. Як тільки це буде зроблено, ви готові відкрити першу сторінку Google.

Крім того, інструменти Google допоможуть вам проаналізувати ефективність, щоб ви могли знайти способи покращити рейтинг свого бізнесу.

Google Мій бізнес дозволяє місцевим компаніям легко просувати свої продукти та послуги в Інтернеті, підвищуючи їхню видимість та підвищуючи їх шанси на появу в результатах пошуку. Це може допомогти потенційним клієнтам швидко знайти та зв’язатися з вами. Це безкоштовний інструмент, який ви можете використовувати для покращення вашої присутності в Інтернеті, зв’язку з вашими клієнтами та збільшення доходів вашого бізнесу.

Вгору

Залишити заявку