Таргетована
реклама

Платформи

01. Facebook

02. Instagram

03. TikTok

04. Twitter

05. Linkedin

06. Pinterest
Ціни
Малий бізнес
Макс. кампаній: 5
Макс. груп оголошень: 20
Звітність: щомісячно
Середній бізнес
Макс. кампаній: 8
Макс. груп оголошень: 32
Звітність: щомісячно
Великий бізнес
Макс. кампаній: індивідуально
Макс. груп оголошень: індивідуально
Звітність: щомісячно
Технології та кваліфікація





Питання та відповіді
Як ви визначаєте ефективность рекламних кампаній в соціальних мережах?
По-перше, ми встановлюємо цілі, маючи чітке уявлення про те, чого ви намагаєтесь досягти за допомогою своїх рекламних кампаній у соціальних мережах. Це може бути підвищення трафіку на зовнішні ресурси, отримання заявок та продаж продукту, залучення підписників, збільшення охоплення публікацій.
Потім ми створюємо метрики для виміру цих цілей. Ці показники можуть включати трафік, поведінку, кількість лідів та обсяг конверсій.
Потім ми можемо розпочати вимірювання ефективності реклами.
Після цього ми аналізуємо та робимо висновки. Якщо ми помічаємо будь-які помилки, ми їх виправляємо.
Як я можу дізнатися, що реклама у Facebook допомагає моєму бізнесу?
Коли ви почнете отримувати потенційних клієнтів у вигляді дзвінків, повідомлень, а також заявок через форму зворотного зв’язку на сайті, реклама Facebook працює на вас.
Ми фокусуємося на метриках, які є важливими для вашого бізнесу. У більшості випадків це ліди та конверсії.
Який ваш загальний процес запуску та тестування реклами на Facebook?
Наш процес включає наступні кроки:
- Аналіз даних, стратегія та аудит
- Створення креативів
- Таргетинг та тестування
- Оптимізація коефіцієнта конверсії
- Масштабування
Ви гарантуєте результати?
Реклама у соціальних мережах – неймовірно потужний маркетинговий канал. Ми не лише гарантуємо, що ви отримаєте результати від кампанії. Ми гарантуємо, що ви отримаєте найліпші результати від своєї стратегії.