Skip to content Skip to footer

Як збільшити обсяги трафіку в 10 разів: кейс з просування сайту стоматологічної клініки

Сайт стоматології в Києві взяли в роботу на SEO оптимізацію на початку лютого 2021 року. На момент старту робіт сайт практично не мав органічного трафіку (10-15 користувачів в день). Сайт був створений у 2019 році на CMS WordPress, роботи по SEO до цього не проводилися.

Проблеми на час звернення:

  • низький показник пошукового трафіку сайту
  • низька конверсія в продажу
  • непристосованість до оновлень алгоритму Medic Update

Які були поставлені цілі:

  • збільшення SEO трафіку на сайт
  • збільшення кількості конверсій (продаж) стоматологічних послуг

Що було зроблено:

  • проведено аудит та технічну оптимізацію
  • розроблено SEO-стратегію
  • здійснено оновлення згідно з вимогами Medic Update

SEO-аудит

Під час проведення аудиту веб-ресурсу ми виявили причину низької відвідуваності сайту, ресурс не був адаптований до Google Medic Update та мав ряд технічних помилок. Для SEO-просування, медичним сайтам потрібно дотримуватися особливих умов відповідно до Google Medic Update. Суть оновлення полягає в тому, що контент на медичному сайті повинен відповідати трьом складовим якості: правдивість, авторитетність, довіра.    Тобто, основна мета  Google Medic Update полягає в тому, щоб користувачі споживали якісний та перевірений контент на тематику YMYL («your money or your life»). Таким чином, пошуковик не дозволяє натикатися на інформацію, яка здатна негативно вплинути на безпеку життя і здоров’я людини. Потенційні клієнти практично не бачили веб-ресурсу нашого клієнта на першій сторінці Google. За пошуковими запитами, які стоматологічних послуг, пошуковик рекомендував сайти конкурентів, які були адаптовані до Google Medic Update. Відповідно перед нами постало завдання підігнати сайт згідно з вимогами Medic Update від Google.

Що стосується технічної оптимізації, на сайті були доволі поширені помилки, а саме:

  • повні дублі сторінок;
  • пусті та малоінформативні сторінки;
  • 40х помилки (биті посилання);
  • технічні сторінки відкриті для індексації;
  • помилки у використанні атрибуту rel=”canonical”;
  • не оптимізований файл robots.txt;
  • не оптимізовані теги Title та мета-теги Description, а також заголовки H1.

Адаптація сайту стоматології до Google Medic Update

Для Google Medic Update характерні певні складнощі, які пов’язані з контентом та його просуванням. Саме тому, ми надали клієнту рекомендації по контенту, аби підтвердити його експертність. Для того, щоб статті були достовірними, але в той самий час відповідали основним вимогам SEO, вміст створювали досвідченні копірайтери, а спеціалісти клініки уважно їх перечитували та, за потреби, давали правки. Зокрема, велика увага була приділена створенню окремих сторінок з професійною біографією кожного лікаря-стоматолога з докладним описом освіти, досвіду, досягнень та прикріпленими документами, які підтверджували їх кваліфікацію.

Внутрішня оптимізація сайту

Також ми провели низку робіт з внутрішньої оптимізації, а саме:

  • сформували семантичне ядро сайту;
  • розширили та оптимізували структуру сайту;
  • додали більше корисного контенту на малоінформативні сторінки;
  • on-page оптимізацію;
  • усунули технічні помилки;
  • налаштували внутрішню перелінковку;
  • впровадили мікророзмітку.

Робота з посиланнями

На момент старту роботи на сайт посилається 85 доменів донорів, проаналізувавши масу посилань ми зробили відхилення для неякісних посилань та розробили посилальну стратегію.

  • Відхилення посилань. Всі домени донори з DR нижче 10 по Ahrefs, які не приносили ні краплі трафіку були відхилені GSC.
  • Нові посилання на сайт. Перше, що було зроблено це побудова посилань із сабмітів, оскільки це найшвидший і найпростіший спосіб отримання посилань з якісних ресурсів. Почали публікацію пресс-релізів на тематичних сайтах. Крауд маркетинг використовували в основному для розширення анкор листа, частково такі посилання приносили непоганий трафік.

Результати

Протягом 4 місяців ми активно працювали над сайтом стоматологія з послуг SEO просування. За час нашої роботи ми підвищили кількість відвідувачів від 10-15 до 100+ за день, тобто зростання склало близько 900%. Нижче надаємо досягнуті результати та аналітику.

Наступною точкою росту для сайту мав стати тематичний блог, але клієнт не наважився на цей крок. Побачивши регулярне зростання трафіку клієнт вирішив що далі піде зростання само по собі, і ми припинили співпрацю. Що сталося з сайтом через один рік можна побачити на наступному скріншоті.

Тільки регулярна робота над SEO оптимізацією дає можливість постійно зростати, припинення робіт може призвести до втрати трафіку і клієнтів. Тож працюйте над своїми сайтами регулярно та якісно, а якщо не знаєте як, то звертайтеся у digitalkitchen.agency за консультацією.

ПослугиSEOГалузьМедицинаРегіонКиївShare
Вгору

Залишити заявку