Skip to content Skip to footer

Просування Instagram-магазину жіночого одягу

Головна мета нашого клієнта – кількісне збільшення звернень в Instagram. Вартість залученого нового контакту має не перевищувати 1$.

Відштовхуючись від побажань клієнта, обрали дві цілі для рекламних кампаній: “Повідомлення” та “Охоплення” для прогріву аудиторії.

Підготовка до запуску рекламних кампаній

Для запуску ми з клієнтом визначили самі популярні товари в магазині. Тому що заохочувати користувачів до купівлі потрібно самими топовими товарами. А вже далі, якщо людині все сподобається, то LTV буде збільшуватись, а отже і збільшуватись прибуток.

Тому визначивши товарні позиції для просування формуємо аудиторію:

  • Інтереси: Fashion blog, Fashion magazines.
  • Інтереси: Здоровий спосіб життя, Правильне харчування.
  • Інтереси: Online shopping, Street fashion.

Це магазин жіночого одягу, а отже в усіх групах жінки віком від 22 до 35 років. Територія таргетингу – Україна.

Креативи були в декількох варіаціях: анімовані та статичні. Матеріал був відзнятий на моделях й переважно на вулиці. По-перше, був теплий сезон. І погода дозволяла проводити фотосесії на вулиці. По-друге, ми продемонстрували, що це одяг для звичайних людей, які хочуть виглядати стильно.

Запуск рекламних кампаній

Запустили рекламні кампанії (за виключенням бази клієнтів), і за стандартом, не змінювали налаштування декілька днів.

Далі провели оптимізацію та вимкнули неефективні оголошення.

Через тиждень вже було видно, які товарні позиції працюють гірше інших. Тому бюджет з них перерозподілили на більш ефективні товари.

На скриншоті видно, що ми не одразу вийшли на бажані результати. А тільки через пошук робочої звʼязки та регулярну оптимізацію.

Найважливіше в роботі:

  • чітка постановка цілей від клієнта
  • бажаний результат можна отримати не одразу.

Це два важливих правила. Тому що є багато факторів, які впливають на охоплення та результативність. Але розуміючи ціль можна спланувати поетапний рух до неї.

Результат роботи рекламних кампаній за 1 місяць

Кількість вхідних повідомлень – 1 603.
Витрачена сума – 948,47$.
Вартість вхідного повідомлення – 0,59$.

При регулярній роботі та оптимізації ми досягли поставлених цілей по залученню нових клієнтів вартістю до 1$. І тепер залишається підтримувати результати на певному рівні. А це потребує постійної роботи та уваги.

ПослугиТаргетована рекламаГалузьInstagram-магазин жіночого одягуЦільЗалучення нових клієнтів (вартість звернення до 1$)РегіонУкраїнаShare
Вгору

Залишити заявку