Головна мета нашого клієнта – кількісне збільшення звернень в Instagram. Вартість залученого нового контакту має не перевищувати 1$.
Відштовхуючись від побажань клієнта, обрали дві цілі для рекламних кампаній: “Повідомлення” та “Охоплення” для прогріву аудиторії.
Підготовка до запуску рекламних кампаній
Для запуску ми з клієнтом визначили самі популярні товари в магазині. Тому що заохочувати користувачів до купівлі потрібно самими топовими товарами. А вже далі, якщо людині все сподобається, то LTV буде збільшуватись, а отже і збільшуватись прибуток.
Тому визначивши товарні позиції для просування формуємо аудиторію:
- Інтереси: Fashion blog, Fashion magazines.
- Інтереси: Здоровий спосіб життя, Правильне харчування.
- Інтереси: Online shopping, Street fashion.
Це магазин жіночого одягу, а отже в усіх групах жінки віком від 22 до 35 років. Територія таргетингу – Україна.
Креативи були в декількох варіаціях: анімовані та статичні. Матеріал був відзнятий на моделях й переважно на вулиці. По-перше, був теплий сезон. І погода дозволяла проводити фотосесії на вулиці. По-друге, ми продемонстрували, що це одяг для звичайних людей, які хочуть виглядати стильно.
Запуск рекламних кампаній
Запустили рекламні кампанії (за виключенням бази клієнтів), і за стандартом, не змінювали налаштування декілька днів.
Далі провели оптимізацію та вимкнули неефективні оголошення.
Через тиждень вже було видно, які товарні позиції працюють гірше інших. Тому бюджет з них перерозподілили на більш ефективні товари.
На скриншоті видно, що ми не одразу вийшли на бажані результати. А тільки через пошук робочої звʼязки та регулярну оптимізацію.
Найважливіше в роботі:
- чітка постановка цілей від клієнта
- бажаний результат можна отримати не одразу.
Це два важливих правила. Тому що є багато факторів, які впливають на охоплення та результативність. Але розуміючи ціль можна спланувати поетапний рух до неї.
Результат роботи рекламних кампаній за 1 місяць
Кількість вхідних повідомлень – 1 603.
Витрачена сума – 948,47$.
Вартість вхідного повідомлення – 0,59$.
При регулярній роботі та оптимізації ми досягли поставлених цілей по залученню нових клієнтів вартістю до 1$. І тепер залишається підтримувати результати на певному рівні. А це потребує постійної роботи та уваги.