Сайт курсів з психології та внутрішнього зростання, взяли в роботу на SEO оптимізацію наприкінці квітня 2019 року. На момент старту робіт сайт мав стабільно 10-12 тис. трафіку на добу. Сайту було вже понад 5 років, зроблений на CMS WordPress та мав значну кількість посилальної маси.
Цілі просування
- Збільшення SEO трафіку на сайт.
- Збільшення кількості конверсій (продаж) курсів та тренінгів для жінок.
Що було зроблено
Аудит та технічна оптимізація
При проведенні технічного аудиту виявили та усунули наступні проблеми:
- Повні дублі сторінок
- Пусті та малоінформативні сторінки
- 40х помилки (биті посилання)
- Технічні сторінки, відкриті для індексації
- Помилки у використанні атрибуту rel=”canonical”
- Неоптимізований файл robots.txt
Робота з посадковими сторінками
Ми дивилися, які посадкові найкраще збирають трафік у нашого сайту та сайтів конкурентів. На основі аналізу було прийнято рішення доопрацювати як наявні сторінки, так і розширити структуру сайту.
- Поточні посадкові сторінки. Провели аналіз контенту на унікальність, багато статей було написано давно і розкрадені різними сайтами, тому оновили контент збільшивши унікальність тексту. Додали до контенту більше списків, цитат автора, call to action для запису на курси. Наприкінці статті додали блок автора з короткою інформацією про нього та посиланнями на соціальну мережу або особисті сторінки в мережах.
- Нові посадкові сторінки. Аналізуючи конкурентів побачили додаткові категорії повʼязані з тематикою нашого сайту, які у нас не відпрацьовувались. Зібрали за ними семантичне ядро, розбили на категорії та статті, за якими написали тексти.
Робота з посиланнями
На момент старту роботи на сайт посилалося понад 500 сайтів та 7000 сторінок, проаналізувавши масу посилань ми зробили відхилення для неякісних посилань та розробили посилальну стратегію.
- Відхилення посилань. Всі домени донори з DR нижче 10 по Ahrefs, які не приносили ні краплі трафіку були відхилені GSC.
- Нові посилання на сайт. Перше, що було зроблено це побудова посилань із сабмітів, оскільки це найшвидший і найпростіший спосіб отримання посилань з якісних ресурсів. Крауд маркетинг використовували в основному для розширення анкор листа, частково такі посилання приносили непоганий трафік.
Результати
Протягом перших двох місяців (травень-червень) спостерігався мінімальний зріст трафіку. В кінці червня трафік значно збільшився, зріст продовжувався весь наступний період роботи. За 6 місяців роботи, денний трафік на сайті виріс до 20-22 тис., тобто зростання склало близько 100%.
Сайт мав потенціал вирости ще як мінімум у 2 рази, але клієнт відмовився ще більше розширювати семантичне ядро, і в цілому вести наступні роботи. Тому через рік, після завершення робіт сайт почав сильно втрачати трафік. Тож коли SEO дає результат, у жодному разі не можна зупиняти роботу.