Skip to content Skip to footer

Як зменшити вартість повідомлень у 3,5 рази

До агенції звернувся клієнт для просування послуги ботоксу для обличчя. Рекламні кампанії вже запускали, але результати були занадто дорогі – 5$.

Аналіз активних рекламних кампаній

Першим кроком став аналіз вже запущених рекламних кампаній. Таким чином можна побачити нові точки росту для майбутніх кампаній (креативи, плейсменти, аудиторії).

В ході аналізу виявили, що таргетинг був занадто вузький. Тобто налаштували по локації косметолога з радіусом в 3 км, а також звузили, й так маленьку аудиторію, інтересами. Така аудиторія швидко вимивається і СРА починає стрімко зростати. При такому налаштуванні потрібно дуже часто вносити правки в кампанію для того, щоб вона працювала постійно.

Підготовка до запуску рекламних кампаній

Для запуску ми розробили серію нових креативів. Які за кольоровою гамою відрізняються від раніше запущених. Акцент робили на легкості та лаконічності.

А також зібрали декілька аудиторій:

  • жінки 22-44. Інтереси: Тиждень моди, Fashion blog, Fashion show.
  • жінки 20-35. Інтереси: Здоровий спосіб життя, Правильне харчування.

Інтереси по салонах краси та процедурам по догляду за обличчям вже використовували раніше. Тому ми вирішили повністю відійти від минулої стратегії, та охопити аудиторію прекрасної половини, яка знаходиться в тренді (моду ніхто не скасовував, а ЗСЖ вже стає мейнстримом).

Локацію обрали по місцю надання послуг з радіусом 7 км. Також додали популярне місце поблизу – ТЦ з радіусом +2 км.

Запуск рекламних кампаній

Зібравши й запустивши всі кампанії ми не змінювали налаштування 3 дні. Для того, щоб у них зʼявилась статистика.

Але після запуску групи оголошень працювали нестабільно. В один день могли бути задовільні результати, а в інший – жодного. Однак покази були. Аудиторія для алгоритму була все ще маленькою. Тому дві аудиторії ми обʼєднали в одну.

Результат – кампанія набрала статистику за декілька днів і почала приносити нам результати за бажаною ціною.

Результат роботи рекламних кампаній за 1 тиждень

Кількість вхідних повідомлень – 133.
Витрачена сума – 223,36$.
Вартість вхідного повідомлення – 1,68$.

Підібрав аудиторію, яка приносить результати по приємній ціні, робота на цьому не зупинилась. Тому що РК показують рекламу одним і тим самим людям на одній локації.

І для того, щоб результативність не зменшувалась. Ми регулярно вносили правки в активну кампанію, щоб алгоритм не зупинявся в пошуку потрібної нам аудиторії.

Правки були незначні – зміна радіуса локації. Це дозволило нам отримувати СРА на одному рівні, без значних коливань.

Найголовніше – це вчасно помічати зміну ефективності роботи кампаній та коригувати налаштування. Facebook любить увагу.

ПослугиТаргетована рекламаГалузьКосметологіяЦільЗнизити вартість вхідного повідомлення до 2$РегіонКиївShare
Вгору

Залишити заявку