Google випускає оновлення алгоритму огляду продуктів у березні 2022 року, додаючи нові критерії до оновлень, випущених минулого року.
Google запускає третє оновлення алгоритму огляду продуктів у результатах пошуку, яке ґрунтується на оновленнях огляду продуктів, представлених минулого року.
Перше оновлення алгоритму огляду продуктів, призначене для винагороди контенту за дослідження з перших рук, було запущено у квітні 2021 року. Друге оновлення огляду продуктів було у грудні.
Сьогоднішнє оновлення продовжує зусилля Google з відображення якісніших відгуків про продукти в результатах пошуку.
«Сьогодні ми запускаємо ще одне оновлення, яке ґрунтується на цій роботі, щоб покращити нашу здатність ідентифікувати високоякісні огляди продуктів. Це полегшить нам отримання розумних порад щодо купівлі перед користувачами та винагородить авторів, які щиро допомагають».
Google заявляє, що оновлення займе кілька тижнів і, ймовірно, вплине на рейтинг англомовних оглядів продуктів на “багатьох” сайтах.
Новий посібник від Google щодо написання оглядів продуктів
З випуском оновлення алгоритму продукту в березні 2022 року Google публікує нову інструкцію з написання відгуків, щоб переконатися, що вони відповідають поріг якості пошукової системи.
Google рекомендує дотримуватися таких критеріїв при створенні відгуків про продукти:
- Увімкніть докладні відомості, такі як переваги або недоліки певного елемента, особливості роботи продукту або відмінності продукту від попередніх версій.
- Приходьте від людей, які дійсно використовували продукти, та покажіть, як продукт виглядає фізично чи як він використовується.
- Увімкніть унікальну інформацію, крім того, що надає виробник, наприклад, візуальні ефекти, аудіо або посилання на інший контент, що детально описує досвід рецензента.
- Розкажіть про порівнянні продукти або поясніть, що відрізняє продукт від конкурентів.
Посібник Google для відгуків з кількома продуктами
З моменту запуску першого оновлення алгоритму продукту не завжди було ясно, чи застосовується воно до огляду окремих продуктів або оглядів, що містить списки кількох продуктів.
Google підтверджує, що оновлення оглядів продуктів застосовуються до ранжованих списків та порівняльних оглядів.
«Так. Оновлення відгуків про продукти застосовуються до всіх форм відгуків. Найкращі практики, якими ми поділилися, також застосовні. Однак через короткий характер ранжованих списків ви можете захотіти продемонструвати досвід і посилити достовірність коротшим чином. Посилання на відповідні результати та включення оригінальних зображень з тестів, які ви провели з продуктом, може бути добрим способом зробити це».
Якщо ви пишете огляд кількох продуктів з наміром порекомендувати «кращий» продукт у цілому, Google має додаткові рекомендації.
Рекомендуючи продукт як найкращий загалом або як найкращий для певної мети, обов’язково включіть у свій огляд наступну інформацію:
- Що відрізняє продукт від інших на ринку
- Чому продукт особливо підходить для рекомендованої мети?
- Докази з перших рук на підтримку ваших тверджень
- Нарешті, Google додає, що абсолютно нормально створювати огляди для продуктів окремо, навіть якщо вони також були розглянуті у списку, що ранжується.
Якщо ви вирішите створити кілька оглядів, переконайтеся, що в кожному з них достатньо корисного контенту, щоб він був самостійним. Не просто повторюйте ті самі пункти, які ви вже зробили.
Джерела: Google