Skip to content Skip to footer

7 потужних переваг використання PPC-реклами

Не можете переконати свого начальника чи клієнта у перевагах PPC-реклами? Ось сім вагомих причин використати контекстну рекламу.

Є багато незаперечних переваг контекстної реклами.

Незалежно від того, чи намагаєтесь ви переконати свого начальника або клієнта в цінності Google Ads (або Microsoft Ads), необхідно навести значні докази.

Для початку PPC:

  • Пропонує швидкий вхід.
  • Результати легко виміряти та відстежити.
  • Добре працює з іншими рекламними каналами.
  • Надає багато корисних даних.
  • Контекстна реклама може мати серйозний і позитивний вплив на більшість компаній та брендів.
  • Якщо ви не займаєтеся маркетингом PPC, ви, ймовірно, втрачаєте цінний трафік та дохід.

Чи потрібно обґрунтувати контекстну рекламу?

Ось лише сім потужних переваг використання контекстної реклами.

1. PPC сприяє досягненню бізнес-цілей

Часто це найвагоміша причина використовувати контекстну рекламу.

PPC може допомогти вам досягти величезної кількості бізнес-цілей та маркетингових цілей.

Ці цілі варіюються від представлення бренду на високому рівні та ідейного лідерства до представлення гарячих потенційних клієнтів чи продажу через Інтернет.

Майже будь-який тип мети конверсії можна відслідковувати.

Плата за клік – це потужний інструмент для приведення драйверів трафіку веб-сайту у відповідність до кінцевих цілей.

В епоху контент-маркетингу та інтелектуального лідерства контекстна реклама може сприяти розвитку та обслуговуванню середини вирви за рахунок завантаження рекламного контенту, пошуку підписок на розсилки новин, участі в конкурсах та підштовхування до завантаження додатків.

Плата за клік може підтримувати багато частин вирви продажів і шлях, яким ваші потенційні клієнти йдуть від обізнаності до того, як стати клієнтом.

Незалежно від набору цілей, PPC-кампанії можна ефективно налаштувати.

Деталізовані цілі, націлення та надійні дані для звітів роблять його дуже успішним для багатьох і легко дізнатися, працює воно чи ні.

2. Контекстна реклама вимірна та відстежувана

Основна перевага PPC-реклами, що розміщується через Google Ads, полягає в тому, що її легко виміряти та відстежити.

Просто використовуйте інструмент Google Ads у поєднанні з Google Analytics.

Ви побачите докладні відомості про ефективність, включаючи покази, кліки та конверсії (на основі певних бізнес-цілей).

Немає жодної таємниці у вашій ефективності PPC.

Статистичні дані легко доступні та показують, як працюють ваші кампанії і який трафік та результати вони забезпечують для вашого бюджету.

У інших рекламних і маркетингових каналах картина розподілу бюджету за прямими результатами менш ясна.

Коли ви відправляєте свій трафік PPC на спеціальні цільові сторінки та відстежуєте його до конверсії за допомогою Google Analytics, ви можете побачити, скільки ви витратили і на що це вплинуло з точки зору ваших кінцевих цілей.

Ані рекламний щит, ані реклама в журналі не можуть призвести до таких продажів.

Крім того, ви можете зробити більше з відстеження дзвінків і ізолювати свої зусилля по платі за клік більше, ніж у SEO, і багато інших маркетингових зусиль, оскільки дзвінки можуть бути великою сліпою плямою.

3. Швидкий вхід

Навіть якщо ви на десять років відстаєте від своїх конкурентів у переході до PPC-маркетингу, ви можете швидко розпочати роботу з невеликою оптимізацією.

Це часто сильно відрізняється від початку зусиль з SEO, які часто вимагають багато часу та уваги, щоб отримати таке ж позиціонування та трафік, які пропонує Google Ads, протягом декількох хвилин після запуску.

У порівнянні з іншими каналами, такими як електронна пошта та органічні соціальні мережі, у вас є перевага в тому, що ви орієнтуєтеся на людей, які не є тими, хто вже знає про ваш бренд.

Ви не обмежені існуючими передплатниками або списками клієнтів.

Плата за клік дозволяє швидко розкинути широку мережу для пошуку нових потенційних клієнтів та потенційних клієнтів.

З іншого боку, більшість роботи виконується у межах рекламної платформи PPC — від дослідження до побудови кампанії та написання реклами.

Ви можете швидко розпочати роботу з мінімальною участю ваших команд розробників, окрім допомоги в налаштуванні відстеження конверсій та будь-яких бажаних цільових сторінок.

4. Все під контролем

Хоча є кілька нюансів, що стосуються налаштувань кампанії за промовчанням, зрештою ви можете контролювати широкий спектр варіантів охоплення потенційних клієнтів.

Це починається з ключових слів або місць розташування, які ви вибираєте для націлення, і того, наскільки обмежувальними ви хочете бути.

У вас також є велика гнучкість бюджету, якщо ви хочете почати з малого.

Ви можете встановити свій власний рекламний бюджет і ставки, а також вибрати, скільки ви готові витратити (хоча в більшості випадків вам доведеться платити принаймні близько до ринкової ставки).

Якщо ви бачите позитивні результати, можна негайно масштабуватися. А якщо ви хочете зробити перерву, ви завжди можете зробити паузу та негайно припинити витрати на рекламу.

Це важко зробити з іншими поточними маркетинговими кампаніями, що дає вам перевагу та гнучкість бюджету, щоб швидко рухатися, коли це необхідно чи бажано.

Аукціон Google Ads та задіяний алгоритм вирішують, де розміщуватимуться ваші оголошення та скільки ви витратите порівняно з конкурентами.

Узгодження релевантності ваших цільових сторінок із ключовими словами та текстом оголошення може зашкодити або допомогти вам.

Хорошою новиною є те, що ви маєте можливість вносити швидкі зміни та оптимізувати рекламу під час показу, а також щодня пробувати нові тести.

Між редагуванням та розгортанням не так багато часу, як на інших носіях, і якщо реклама огидна, ви можете зняти її, не чекаючи, поки завершиться контрактний медіацикл.

Якщо у вас є ціль за кількістю потенційних клієнтів, ціль ROAS, ціль за витратами або інші конкретні цілі, ви можете керувати ними та відслідковувати їх за допомогою даних, які оновлюються протягом дня.

5. PPC добре працює з іншими маркетинговими каналами

Контент-маркетинг захопив світ цифрового маркетингу, а контент-плани та календарі тепер є нормою для більшості компаній.

Вкладаючи кошти у створення оригінального та унікального контенту для підтримки купівельного циклу та створення інтелектуального лідерства, Google Реклама є механізмом, який може швидше спрямовувати відвідувачів до контенту та підвищувати окупність ваших інвестицій у контент.

PPC і SEO добре працюють разом, оскільки покази та можливості для трафіку часто припадають на ту саму аудиторію — людей, які використовують Google для пошуку інформації, послуг або продуктів.

Дані щодо ефективності показів, кліків та конверсій з Google Ads можуть дати цінну інформацію та вказівки щодо кожного ключового слова для визначення пріоритетів зусиль SEO.

З іншого боку, дані про ефективність органічного трафіку та стратегія SEO також можуть дати рекомендації щодо контекстної реклами, якщо дані доступні.

Все це допомагає узгоджувати контент-маркетинг та забезпечує досягнення ефективності, а також відсутність розрізненості кінцевих бізнес-цілей.

Ремаркетинг Google Ads – відмінний спосіб залучити відвідувачів незалежно від того, як вони знайшли ваш сайт.

Оголошення ремаркетингу показуються людям, які відвідали ваш сайт і залишили його, і ґрунтуються на певних правилах або обраних вами аудиторіях.

Принаймні, ремаркетинг може бути відмінним місцем для проведення кампаній PPC, оскільки він дешевше і нижче у вирві, ніж етапи пошуку та підвищення впізнаваності бренду, пов’язані з рекламою.

Існують і інші випадки, коли контекстна реклама може допомогти надати дані або стати альтернативою традиційної діяльності прямого маркетингу.

PPC також можна прямо порівняти з традиційною поштою за вартістю за показ та конверсію.

Якщо ви зможете перейти від дорожчого традиційного маркетингу до методів, що надають дані в реальному часі та краще відстежують, це може стати великою перемогою.

6. Неймовірні можливості націлення

Багато рекламодавців використовують багаторівневий підхід у Google Ads для тестування та забезпечення повного охоплення мереж та типів націлювання, які можуть привернути увагу до бренду.

Це варіюється від націлювання на ключові слова за допомогою текстових оголошень до показу реклами за допомогою ремаркетингу на основі їхньої минулої поведінки або зосередження уваги на демографічних даних певної аудиторії в медійній мережі.

Протестувавши та випробувавши суміш, ви можете переконатися, що ви використовуєте всі можливості Google Ads і отримуєте якомога більше показів, залишаючись при цьому націленими на людей вашої потенційної аудиторії.

Повертаючись до розмови про бізнес-цілі, ви також можете побачити, що працює найкраще, і встановити очікування щодо допустимих значень ціни за клік і ціни за придбання, щоб порівняти різні методи націлення один з одним.

В кінцевому рахунку, найбільша перевага доступних варіантів націлення PPC полягає в тому, що ви можете охопити людей, які ще не входять до вашої аудиторії, а також тих, хто був знайомий з вашим брендом.

Ви маєте багато варіантів ширини мережі, яку ви хочете закинути.

7. Багатство маркетингових даних

Незважаючи на те, що в Google Ads є багато даних та інформації про ефективність, цінність отриманої інформації виходить за рамки тільки ефективності PPC.

Дані про покази, кліки та конверсії для кожного ключового слова можна використовувати для рекомендацій щодо стратегії SEO та контент-маркетингу.

Крім того, ви можете використовувати вбудований планувальник ключових слів та інструменти планування відображення, щоб визначити, де знаходиться ваша аудиторія.

Ви також можете порівняти, де ваші конкуренти, за допомогою сторонніх інструментів, таких як SpyFu, KeywordSpy та iSpionage, щоб скласти чітке уявлення про те, з чим ви стикаєтеся і яку частку ринку ви можете отримати.

Крім того, ви, як і раніше, можете вручну переглядати результати пошуку та розуміти, що побачить користувач.

Резюме

Реклама PPC виявилася надійним та прибутковим каналом для безлічі B2B, B2C, некомерційних та інших компаній, яким потрібен швидкий, якісний трафік та конверсії.

Зважаючи на всі переваги контекстної реклами, немає великого ризику протестувати її, щоб побачити, куди вона може зрушити з мертвої точки, і отримати безліч цінних даних для інформування інших ваших маркетингових та оптимізаційних зусиль.

Вгору

Залишити заявку