Пошукова оптимізація (SEO) є невід’ємною частиною сучасного бізнесу, але її часто неправильно розуміють. Швидкий пошук SEO в пошуковій системі покаже вам багато результатів, що стверджують, що SEO є мертвим. Фактично багато веб-майстрів, які раніше були великими прихильниками стратегій SEO, змінили свої погляди, коли зрозуміли, що не можуть грати в систему.
Як стартап, ви можете знайти ці суперечливі погляди збивають з пантелику, тому важливо отримати правильну інформацію, щоб прийняти обґрунтоване рішення. Суть у тому, що без онлайн-присутності ви не зможете вийти на зростаючий онлайн-ринок. Якщо вам цікаво, як підвищити свій бізнес за допомогою онлайн-ринку, це посібник з SEO вам знадобиться.
SEO-статистика
Чому ви повинні турбуватися про SEO у будь-якому випадку? Хіба Google не повинен шукати вас природним чином? Ну, мільйони сайтів запускаються щодня, але лише невеликий відсоток досягає поставленої мети. Якщо ваш сайт не має високого рейтингу на сторінках результатів пошукових систем (SERP), цільова аудиторія ніяк не знайде вас.
Згідно з дослідженням HubSpot, опублікованому в Search Engine Journal, 75% інтернет-користувачів ніколи не прокручують сторінку далі за першу сторінку пошукової видачі. Якщо вашого сайту немає на цій сторінці, то вас просто не існує. Більш того; Дослідження imFORZA показує, що 93% онлайн-досвіду починаються з пошукової системи, що ще раз наголошує на важливості високого рейтингу в пошуковій видачі.
Те саме дослідження показує, що 70-80% інтернет-користувачів ігнорують платну рекламу і натомість зосереджуються на органічних результатах. Це одна з причин, через яку вам слід зосередитися на залученні органічного трафіку за допомогою найкращих методів SEO. Дослідження, проведене eMarketer у 2015 році серед інтернет-маркетологів, показує, що 89% цих професіоналів вважають стратегії SEO вирішальними для просування свого бренду.
Інше аналогічне дослідження, опубліковане Search Engine Land, показує, що на пошукові системи припадає на 300 відсотків більше інтернет-трафіку, що надсилається на веб-сайти, ніж будь-який інший маркетинговий інструмент. Всі ці цифри наголошують на важливості присутності в Інтернеті та інвестицій у пошукову оптимізацію, щоб гарантувати найкращий рейтинг у пошуковій видачі.
Чому SEO важливо для вашого бізнесу?
Незалежно від типу бізнесу, який ви продаєте в Інтернеті, тепер ви можете використовувати зростаючу кількість користувачів Інтернету для досягнення своєї мети. Якщо ви можете використати інтернет-номери, вам потрібно підвищити рейтинг у пошуковій видачі, використовуючи різні стратегії. Нижче наведено кілька причин, через які вам слід інвестувати в SEO незалежно від розміру вашого бізнесу:
1. Видимість бренду
Якщо ви хочете конкурувати у своїй ніші, ви повинні переконатися, що ваш бренд видно і легко впізнати. Деяким із найпопулярніших веб-сайтів у Google, включаючи BBC, CNN, New York Times та Harvard Business School, серед інших вдалося залишитися попереду всіх у своїй ніші завдяки онлайн-брендингу.
Інвестуючи в послуги SEO, компанії можуть залучати якісний трафік, і згодом їхні бренди стають надійнішими через підвищення впізнаваності. Коли ваші клієнти намагаються знайти вас в Інтернеті, вони очікують знайти вас на першій сторінці пошукової видачі за цільовим ключовим словом, і якщо вони цього не зроблять, бренд втратить свій блиск.
2. Підвищення якості трафіку
Якщо ви збираєтеся досягти успіху в Інтернеті, ви повинні почати з лідогенерації. Це правда, що збільшення трафіку може не призвести до більш високої конверсії, але зрештою ви почнете займати високі позиції, і згодом ваша SEO-стратегія буде рухатися у бік збільшення конверсії. Насправді, ви не можете конвертувати, якщо у вас немає трафіку.
Впроваджуючи тактики SEO, такі як створення посилань, відправка каталогів, веб-аудит, оптимізація ключових слів та аналітика, серед іншого, стає легше залучати релевантний трафік, і це зрештою збільшує продажі на вашому сайті.
3. Вражаюча рентабельність інвестицій
Не можна заперечувати, що сучасний бізнес-маркетинг коштує недешево. Малим підприємствам важко зібрати необхідний капітал, щоб конкурувати з глобальними брендами, які виділяють бюджети на підвищення впізнаваності та залучення трафіку. Однак цифровий маркетинг змінив усе це, тому що більшість цих інструментів легше створювати та впроваджувати. Наприклад, відео, яке стало невід’ємною стратегією SEO, дешево виробляти та запускати. Більшість методів SEO не вимагають великого бюджету і не дивно, що малі підприємства можуть вигідно конкурувати з більшими конкурентами.
4. Google Analytics для кращого розуміння споживачів
Сучасний маркетинговий ландшафт змінився, і сьогодні використання даних у маркетингу тепер впливає на успіх стратегії, що використовується. Наприклад, вибір ринку на Facebook може здатися надійною ідеєю, поки аналітика Google не покаже, що ваша цільова аудиторія навіть не використовує свою платформу соціальних мереж, а віддає перевагу Instagram. Ваша SEO-стратегія повинна ґрунтуватися на розумінні споживачів для досягнення найкращих результатів у цільовому маркетингу.
5. Завоювання довіри
Коли ви будуєте присутність в Інтернеті, ви доносите тонке повідомлення до потенційних клієнтів. Ваш веб-сайт можна використовувати для розваги, навчання та переконання клієнтів у цінності ваших послуг.
Коли інтернет-користувач хоче знайти надійний бренд у певній галузі, він відразу ж переходить до пошукової системи, і якщо ваша компанія не має високого рейтингу, ви можете посперечатися, що будуть застереження щодо того, наскільки заслуговує на довіру ваш бренд. Це одна з причин, з якої малі підприємства змогли випередити великі бренди, створивши заслуговують на довіру веб-сайти і залучаючи свідомих сучасних споживачів.
Висновок
Не можна заперечувати, що платформа інтернет-маркетингу стає більш конкурентоспроможною, ніж будь-коли раніше. Тим не менш, є більше досягнень в інтернет-маркетингу, щоб підвищити ефективність SEO-кампанії. Завдяки кращому рейтингу в пошукових системах ви підвищите впізнаваність свого бренду і зрештою збільшите конверсію продажів. Оскільки Google продовжує оновлювати свій алгоритм, ваша SEO-стратегія має постійно розвиватись, щоб враховувати такі зміни. Наймання експерта з SEO – відмінний крок до досягнення ваших бізнес-цілей, оскільки ці експерти мають ресурси і ноу-хау для просування вашого сайту.